Portfolio Page

Immovlan

COMPUTABLE

Copywriting on 8 december 2017

Wat begon als een redactionele opdracht voor www.computable.be, een online ICT-magazine, werd ondertussen uitgebreid met het afnemen en uitschrijven van interviews. Hier staan start-ups centraal. Wekelijks worden er bedrijven geïnterviewd, waarna hun verhaal op een aantrekkelijke wijze op Computable.be wordt gebracht. Ondertussen zijn er al meer dan 25 start-ups aan bod gekomen en de teller loopt rustig door.

Computable

PROPAGANDA

Content marketing on 8 juli 2017

Propaganda is één van de grote contentmarketing bureaus van België en we zijn dan ook fier om als 'kleine garnaal' voor hen te mogen werken. Wie weet mogen we ooit op een dag wel écht collega's zeggen, dat is alvast onze ambitie. Voor Propaganda verzorgen we het KBC KMO PARTNER MAGAZINE en ook voor Hoya gaan we via Propaganda geregeld aan de slag. Redactionele artikels, interviews en blogs. We kunnen ons hier geregeld en op niveau uitleven!
Media Architect

MEDIA ARCHITECT

Content marketing, Copywriting, Web on 8 juli 2017

Dit media agentschap uit Antwerpen heeft heel wat grote klanten en we zijn dan ook blij dat we met The Cult of Content een steentje aan  hun tevredenheid mogen bijdragen. Niet alleen schrijven we copy voor Media Architect zelf, ook voor klanten als Bonquet Keukens en anderen waren we al aan de slag. Zo zijn we bij TCoC ook verantwoordelijk voor het schrijven van de interne nieuwsbrief van Hyundai en zitten er ongetwijfeld nog meer leuke samenwerkingen aan te komen. Maar net zo goed doen we soms wat kleine aanpassingen aan websites, herschrijven we webteksten of werken we een wervende advertorial uit.    
Renozen

RENOZEN

Content marketing, Copywriting, Social Media, Web on 8 juli 2017

Uw badkamer kwalitatief en in stijl laten renoveren? Simpel: RenoZen bellen. De specialist in badkamerrenovatie doet beroep op The Cult of Content om blogberichten te produceren, de Drupal website te laten onderhouden en de social media te voeden. Dat doen we met plezier voor dit topbedrijf. Ondertussen zit ook het SEA-gebeuren bij ons en helpen we hen geregeld ook met grafische klusjes verder. Een zeer dankbare klant om de tanden in te zetten.
Fitality

FITALITY

Content marketing, Copywriting, Direct Marketing, Grafisch ontwerp, Social Media on 8 juli 2017

Deze Antwerpse fitnessketen met ondertussen 4 vestingen doet voor uiteenlopende diensten beroep op The Cult of Content. De sociale media zijn in de handen van TCoC, maar geregeld wordt er ook naar grafisch ontwerp gevraagd voor flyers en affiches. Naast deze zaken levert TCoC ook blogs en worden er landingspagina's gemaakt die gecombineerd worden met Facebook Advertising. Dit om nieuwe klanten en prospects aan te brengen. Ook het maken van videofilmpjes voor op de sociale media behoort tot het takenpakket. Ondertussen groeide TCoC uit tot de geprefereerde communicatiepartner van de keten.
connections

CONNECTIONS

Content marketing, Copywriting, Direct Marketing on 8 juli 2017

Voor de Belgische reisorganisatie Connections doet The Cult of Content heel wat. Wat begon met enkel het uitschrijven van direct e-mailings naar het klantenbestand, groeide het voorbije jaar uit tot een veel nauwere samenwerking op meerdere vlakken.

Read More
immovlan

IMMOVLAN

Copywriting on 7 juli 2017

Immovlan ken je ongetwijfeld wel. Een huis kopen of verkopen, één adres: Immovlan. Maar Immovlan heeft ook content nodig. Voor die content zorgen we bij TCoC. Ondertussen zijn we al meer dan 200 blogartikels verder en nog steeds pakken we uit met toffe artikels over doe-het-zelf, lifestyle en (ver)bouwen. Zo raken de lezers geïnspireerd, wordt er nog meer traffic naar de website gegenereerd en is de klant tevreden. Dit wordt trouwens onderstreept door het feit dat we nu ook voor de zustersite Vakantieweb.be aan de slag zijn. Andere topics, maar net zo leuk om schrijven!  

PASSE PARTOUT

Copywriting, Pers & Communicatie, Social Media on 7 juli 2017

Deze Belgische meubelfabrikant met betaalbare designmeubelen groeit als kool. Nee, dat is niet onze verdienste, maar wel van Dirk Steenssens en zijn team. Waar wij dan wel voor zorgen? Wij onderhouden de social media, zorgen dat de Mailchimp nieuwsbrief de deur uitgaat en sturen geregeld een persbericht uit. Zo blijft Passe Partout alvast top of mind. Maar net zo goed denken we strategisch mee met Dirk, geven we ongezouten onze mening of schaven we mee aan een creatief concept.  
Hosting door Fraai