SEA (Search Engine Advertising)
Ben je onvindbaar in Google? Jammer, want dan besta je niet. We hebben met z’n alle de aandachtspanne van een goudvis, en verder dan pagina 3 in Google kijken we sowieso nooit. Wil jij betalend gevonden worden in Google? Zet in op SEA. Dan knutselen wij een onweerstaanbare Google Ads campagne in elkaar. Laat maar komen die roebels!
Wat kan SEA voor jouw onderneming betekenen?
01.
Doelgericht bereikFace it, het kan wel even duren voor je op een organische manier bovenaan in Google komt. Met Google Ads campagnes lukt het van vandaag op morgen, bepaal je zelf je budget en word je gevonden door exact die doelgroep waar jij je op richt. Zo bereik je niet enkel een groot publiek, maar kan je ook perfect het rendement van je investeringen meten.
02.
Je betaalt alleen voor het resultaatNiet alleen stellen wij je campagne super voordelig in op basis van een zoekwoordenanalyse, je betaalt ook enkel voor mensen die effectief op je advertentie klikken. Hoe beter je campagne, hoe minder waste en hoe beter je resultaten. Wij zijn thuis in Google Ads en zorgen voor een optimaal rendement. Zo geniet je van elke geïnvesteerde marketingeuro.
03.
InzichtenGoogle Ads campagnes leveren je waardevolle inzichten op. Zo zie je perfect met welke woorden men gebruikt om jouw bedrijf te zoeken. Die kun je vervolgens weer gebruiken in je SEO, waardoor je website ook zonder Ads beter gaat scoren. Op termijn kun je idealiter je betalende campagnes afbouwen omdat je website door SEO vanzelf beter scoort.
SEA
Enkele veel gestelde vragen over SEA
Search Engine Advertising mag voor ons dan wel vanzelfsprekend zijn, voor heel wat klanten is het minder duidelijk. Hieronder zetten we enkele veel gestelde vragen op een rijtje. Zo weet je meteen waar je in gaat investeren.
FAQ
SEA zijn de betalende advertenties in de zoekmachines. Het is een veilingsysteem en je biedt op bepaalde zoekwoorden die interessant voor je zijn. Hoe hoger je biedt, hoe meer je advertentie getoond wordt, al hangt dat nog van enkele andere factoren af. Hoe competitiever je branche, hoe meer je zal moeten bieden om getoond te worden.
Het budget dat je effectief uitgeeft aan adwords ligt in jouw handen. We denken mee met je na en starten steeds met een klein budget om te testen. Voor ons werk van instellen, aanpassen en rapporteren betaal je maandelijks een kleine fee. Wij moeten ook leven ...
Wel, dat kunnen we je helaas niet vertellen, dat moet in de praktijk blijken. Eigenlijk is er geen limiet zolang je voor iedere geïnvesteerde euro minstens €1,01 verdient, is het in principe al de moeite waard. Althans als je al het bijkomende werk ook kunt opleveren, etc ... 50 euro kan veel zijn en 1.500 euro te weinig, als je ads werken als een tierelier.
Nope, je bent niet alleen op de wereld, dus af en toe zullen je collega's je aftroeven.
Contacteer ons
Een project te bespreken, je huidige agency zo beu als koude pap of nood aan advies of externe kennis? Inviteer jezelf eens op de koffie of wat sterkers. Bij ons op kantoor, bij jou of op locatie? Dat laten we aan jou over. Samen met ons luisterend oor zijn we beschikbaar en we doen niet liever dan de hersenen doen knetteren.
SEA inspiratie
Meer weten over SEA, hoe je bovenaan Google kunt komen en hoe je zelf je campagnes optimaliseert? Wij leren je graag de kneepjes van het vak, doe er je voordeel mee.